Μενού
Your Cart

Σελήνιο

Το σελήνιο είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που συμβάλλει στην προστασία του οργανισμού. Λειτουργεί μαζί με άλλα αντιοξειδωτικά, όπως η βιταμίνη Ε, για την εξουδετέρωση των ελεύθερων ριζών και την πρόληψη της βλάβης των κυττάρων και των ιστών.

Βρέθηκαν  4  προϊόντα  |  
12
24
48
Εταιρία: INTERMED
Το Semed είναι συμπλήρωμα διατροφής οργανικού σεληνίου με την απορροφήσιμη από τον οργανισμό μορφή της σεληνομεθειονίνης (L-selenomethionine), για την πλήρη αξιοποίησή του. Το Semed προσφέρει υψηλή απορρόφηση και καλύπτει άριστα τις ημερήσιες ανάγκες σε σελήνιο μόνο με ένα δισκίο την ημέρα...
8,09€ 13,49€
Εταιρία: LAMBERTS
(as Seleno-L-Methionine)Το Selenium 200μg της Lamberts αποτελεί ένα κλινικά επιβεβαιωμένο συμπλήρωμα διατροφής που παρέχει εγγυημένα 200μg στοιχειακού σεληνίου.Το σελήνιο αποτελεί ένα εξαιρετικά σημαντικό ιχνοστοιχείο για τον οργανισμό καθώς συμβάλλει*:• στη φυσιολογική σπερματογένεση• στη διατήρηση..
12,62€ 19,42€
Εταιρία: HEALTH AID
Το Σελήνιο είναι βασικό ιχνοστοιχείο, που χρησιμοποιείται από τον οργανισμό για τη δημιουργία ενός συστήματος ενζύμων, με κυριότερο την υπεροξειδάση της γλουταθειόνης, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στην αντιοξειδωτική προστασία του οργανισμού και πιθανότατα στον μεταγραφικό έλεγχο κυττάρων του ανοσο..
13,48€ 24,51€
Εταιρία: LAMBERTS
Με προσθήκη βιταμινών A+C+EΤο Selenium Α+C+E αποτελεί συμπλήρωμα διατροφής που παρέχει 200μg στοιχειακού σεληνίου και βιταμίνες Α C και ΕΤο σελήνιο αποτελεί ένα εξαιρετικά σημαντικό ιχνοστοιχείο για τον οργανισμό καθώς συμβάλλει* :• στη φυσιολογική σπερματογένεση• στη διατήρηση της φυσιολογικής κατά..
15,96€ 24,56€
Βρέθηκαν  4  προϊόντα

Πληροφορίες για Σελήνιο

Επιπλέον, το σελήνιο διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην υποστήριξη του ανοσοποιητικού συστήματος ρυθμίζοντας τη δραστηριότητα των ανοσοποιητικών κυττάρων και προωθώντας την παραγωγή αντισωμάτων. Βοηθά επίσης στη σύνθεση του DNA και στη λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα.

Οφέλη του σεληνίου για την υγεία

  • Αντιοξειδωτική προστασία: Σελήνιο δρα ως αμυντικός μηχανισμός κατά του οξειδωτικού στρες. Εξουδετερώνοντας τις ελεύθερες ρίζες, συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου χρόνιων ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων, του καρκίνου και των νευροεκφυλιστικών διαταραχών.
  • Λειτουργία του θυρεοειδούς: Το σελήνιο είναι απαραίτητο για την παραγωγή θυρεοειδικών ορμονών. Βοηθά στη μετατροπή της ανενεργής μορφής της θυρεοειδικής ορμόνης (Τ4) στην ενεργή μορφή (Τ3), η οποία είναι απαραίτητη για τη διατήρηση ενός υγιούς μεταβολισμού, τη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος και την υποστήριξη της συνολικής ανάπτυξης και εξέλιξης.
  • Πρόληψη του καρκίνου: Μελέτες έχουν δείξει ότι το σελήνιο μπορεί να έχει προστατευτική δράση έναντι ορισμένων τύπων καρκίνου, συμπεριλαμβανομένου του καρκίνου του προστάτη, του πνεύμονα, του παχέος εντέρου και του μαστού. Βοηθά στην αναστολή της ανάπτυξης των καρκινικών κυττάρων και προάγει την αυτοκαταστροφή τους, μια διαδικασία γνωστή ως απόπτωση.
  • Υποστήριξη του ανοσοποιητικού συστήματος: Το σελήνιο διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στην υποστήριξη του ανοσοποιητικού συστήματος. Βοηθά στην παραγωγή κυτταροκινών, οι οποίες είναι πρωτεΐνες που ρυθμίζουν τις ανοσολογικές αντιδράσεις. Η ανεπάρκεια σεληνίου μπορεί να αποδυναμώσει το ανοσοποιητικό σύστημα, καθιστώντας τα άτομα πιο ευάλωτα σε λοιμώξεις και ασθένειες.
  • Υγεία της καρδιάς: Το σελήνιο έχει συνδεθεί με την καρδιαγγειακή υγεία. Βοηθά στη μείωση της φλεγμονής, στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και στην πρόληψη του σχηματισμού θρόμβων αίματος, μειώνοντας τον κίνδυνο καρδιακής νόσου και εγκεφαλικού επεισοδίου.

Πηγές τροφίμων σεληνίου

Για να εξασφαλίσετε επαρκή πρόσληψη σεληνίου, είναι σημαντικό να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας τροφές πλούσιες σε αυτό. Καλές πηγές σεληνίου είναι τα καρύδια, τα θαλασσινά (όπως ο τόνος, οι γαρίδες και οι σαρδέλες), τα κρέατα οργάνων (όπως το συκώτι και τα νεφρά), τα πουλερικά, τα αυγά, τα δημητριακά ολικής αλέσεως και τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Ωστόσο, η περιεκτικότητα σε σελήνιο στα φυτά και τα ζωικά προϊόντα μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με την περιεκτικότητα σε σελήνιο του εδάφους στο οποίο καλλιεργήθηκαν ή εκτράφηκαν.

Συμπληρώματα και σελήνιο

Ενώ είναι ιδανικό να λαμβάνετε σελήνιο από τις πηγές τροφίμων, ορισμένα άτομα μπορεί να χρειάζονται συμπλήρωμα για να καλύψουν τις καθημερινές τους ανάγκες σε σελήνιο. Τα συμπληρώματα σεληνίου είναι διαθέσιμα σε διάφορες μορφές, όπως η σεληνομεθειονίνη Συνιστάται επίσης να συμβουλεύεστε τον γιατρό ή τον φαρμακοποιό σας.